Apr 24, 2013

Tematy na dzisiaj.


Ten rok jest dla mnie, dniami gromadzenia materiału. Spisywania moich wiadomości.
 Systematyzowania wiedzy.
  Czas niemiłosiernie otwiera wiosenne dni , a ja jestem dopiero na początku tego co chcę powiedzieć.

 Czuję tutaj chaos.

     Najkrócej pisząc................

  1. mam nadzieje ze kuracja ostropestem plamistym dobiega końca?
   2. czosnek niedźwiedzi niedługo zagości w lasach.
  3. amarantus to nasze zboże. Stosujecie mili Państwo?
  4.  łzy hioba na razie proszę używać sporadycznie.
 5. wierzba to najważniejszy okres do zbioru. Ona uratuje nam życie ........
  6.  za parę chwil opowiem o kawie i perzu.
 7.  teraz rozpoczyna się wegetacja, PĄCZKI róży, porzeczki, sosny, mniszek lekarski...



  8. ekstremalne oczyszczanie jelita grubego i wątroby......kuracja ekstremalna..... Kuracja sokowa. Mam nadzieje że jelito mamy za sobą. Wątrobę przed sobą. Teraz zaplanujmy czas dla wątroby. Po kuracji ostropestem plamistym. Kamienie wątrobowe to jeden z najważniejszych ruchów w oczyszczaniu ciała. Dusza wtedy odzyskuje świeżość.

    Bardzo duży skrót, ale pomoże uwolnić moje myśli.


9. sadźmy i uprawiajmy własne rośliny. Chwasty / oczywiście nie tylko/ to najsilniejsze detoksykanty
      Spożywajmy tylko rośliny rosnące w naszej okolicy i naszym klimacie. 
      
10. zasadźmy krzew goji / to jest reaktor życia/ i drzewka pigwy /mają więcej witaminy C niż cytryna/.
         


No comments:

Post a Comment