Apr 16, 2013

http://detoksykacja.blogspot.com/ - więcej opisu..............


wtorek, 16 kwietnia 2013

Oczyszczanie jelita grubego sokiem jabłkowym - 3 dniowe.

3.   Drugi sposób oczyszczanie jelita grubego.

        Kuracja cudo ( produkty jak najświeższe).

  *  pierwszego dnia wypijamy 2,5 litra kefiru. dzielimy na pięć terminów godzinowych. Nie przyjmujemy innego pożywienia. Dopuszczalne tylko suchary z razowego pieczywa, ale z umiarem.

  * drugiego dnia musimy wypić 1,5 do 2,5 litra soku z jabłek w co najmniej 5 odstępach czasowych. Nie przyjmujemy innego pożywienia. Dopuszczalne tylko suchary z razowego pieczywa, ale z umiarem.

  * trzeciego dnia, jemy tylko sałatki z gotowanych warzyw z sucharami z pieczywa czarnego.
      produkty - cebula, buraki, ziemniaki, marchew, kiszona kapusta, kiszone ogórki, olej roślinny, sól, pieprz.


Taką kuracje powtarzać dwa razy w miesiącu , przez trzy miesiące.


  Dodatek :
   Wszystkie zdrowe składniki soków są zachowywane przez 4 godziny od chwili sporządzenia w wypadku soków owocowych, a warzywnych przez 10 godzin.

2 comments:

  1. Po przeczytaniu tego artykułu zupełnie mnie zatkało, nie miałem pojęcia że tak pospolity owoc jak jabłko może zdziałać takie cuda :) Zachęcony postanowiłem spróbować, jako że soków nie miałem hurtowo zaopatrzyłem się w soki z Pińczowa zaczynając tym samym kurację. Jestem już po dwóch kuracjach, i jestem zachwycony. Dzięki :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete