Nov 20, 2016

Pytanie ........ Czy jestes spelnionym,szczesliwym czlowiekiem?

Przeżyłem półwiecze i PLUS. Spełniony? Poprzednia odpowiedz jest połowicznym przeczeniem. poszukiwaniem najlepszej wibracji dla mojego ducha. Poznaniem jego potrzeb. Pełne spełnienie to całkowite odbicie się od realiów życia. Wymiar samotności w innym wymiarze. Nie ten moment na mojej ścieżce życia ......... .
 Pomagam innym w ciężkich realistycznych sytuacjach. Spełniam wiele życzeń. To jest dla mnie spełnienie i szczęście. Cudowne odczucia. Jedna chwila zwycięstwa prawdy daje fajny lot ......jest niesamowitym szczęściem drugiej osoby i moim...... . Na razie jestem w świecie trosk i życiu potrzebujących. Celebruje momenty spełnienia, szczęścia. Podaje się rzece każdego dnia.
Wiem....dziwna odpowiedz. 
   Znasz spełnionego w całości człowieka na tej ziemi. Poznajemy kogoś i na początku ulegamy jego wrażeniom spełnienia, pełni szczęścia. Jednak zawsze kurtyna idzie w górę i odsłania prawdę o życiu.

        Szukam .......... i płynę w "podświadomości". Każdy kolejny krok jest spełnieniem nieznanego.
Yin i Yang jak Jacuś i Agatka

No comments:

Post a Comment