Nov 23, 2016

Dawno, dawno temu zadano mi pewne pytanie......... kim byłem w poprzednim wcieleniu. Przyznam się szczerze nigdy nie starałem się zgłębiać tego pytania. Wierzę w jeden cel naszych dawnych wibracji. Wzrastanie. Budowanie lepszego DUCHA. Słuchanie podszeptów DUCHA.
Spoglądać przed siebie i działać, Zmieniać otoczenie na ...... .
Los nam daje życie i każdy powinien je szanować. Gromadzić krople szacunku.
Jaki odcień na ziemi ma słowo szacunek?

Wracając do mojej karmiczności, dawno...dawno temu jedna z koleżanek twierdziła że 200 lat temu byłem księdzem.
Mam sporo wątpliwości. Nie ten kolor szat. Coś nie pasuje, ale ..... .

Ostatnio, coraz częściej w rozmowach spotykam się z zapytaniem. Czy jestem duchownym? Dziwne. Skąd takie myśli?
Prezentuję swój wizerunek.

No comments:

Post a Comment