Nov 23, 2016

Kwas ezoteryczny.
Obiecałem dzisiaj opowiedzieć opowieść o Ojcu Chrzestnym.
Prosta i płaska wypowiedz.
Nie było mi dane w młodych latach wibrować w otoczeniu ezoterycznych postaci.
Wspominałem o moim ulubionym warzywie, KAPUSTA. Zdrowie i moc uzdrawiania, regeneracji naszego organizmu.
Kapusta. Na Ojca Chrzestnego wybrano mi osobę, która zajmowała się produkcją kapusty kiszonej. Kiszonkowy wymiar na skalę ogólnopolską. Potentat nietuzinkowy w latach komuny, twardego socjalizmu. Krakowska osobliwa postać w tamtych czasach. Reguły kapitalizmu miał w jednym palcu, ale ezoteryka w jego wymiarze nie istniała. Powiadają że chrzestny jest wymiarem przyszłości syna chrzestnego. W tym wymiarze reguła nie miała zastosowania. Moje życie jest dalekie, od wymiaru materialistycznego. Reguł kapitalizmu.

Pozdrawiam w wibracji kapusty. Kiszona ma osobliwą moc. Franciszek

No comments:

Post a Comment