Oct 7, 2016

Numerologia MERIDIANÓW i CZAKR.

Zaskakują mnie przepiękne pytania...... . Zaskakują? Właściwie nie taki wymiar mojego odczuwania. Numerologia czakr, pierwiastków, kamieni i dodana do tego siła wahadła UW........ .
Jak suplementować żelazo i cynk. Dwa pierwiastki, które się nie tolerują. Wykluczają. zawsze przy wprowadzaniu żelaza do naszego organizmu (tylko zdrowy sposób-organiczny) zalecam koniecznie Cu - miedz. Wiem, ktoś mi powie ze jeszcze bardziej zatrzymuję cynk. Tak to prawda, ale są chwile dla cynku i dla żelaza. Rozsądnie dodawane do naszego ciała....jest poezją wyczucia chwili i intuicji. Wczoraj podobne słowa powiedziałem w mojej ETi BioTV.pl.............. Musimy czuć nasz organizm , kiedy potrzebuje, kiedy woła, kiedy mówi dość.
Można to potwierdzać numerologią czakr. Sprawdzać na dany dzień, wahadło i potęga dłoni podobnie podpowie i potwierdzi.


Mamy 7 podstawowych czakr znanych każdemu. Możemy dodawać, poznawać każdą następną czakrę. Ile jest ich w naszym ciele...duszy? Niedotknięta ilość....... . Wszechświat dla naszego umysłu.
A.......... czy zastanawiacie się Państwo nad merydianami łączącymi je wzajemnie. Gęstej sieci powiązań energetycznych. Wszelkie blokady, zatrzymują potencjał czakralnego świata. Często problem nie leży w centrum czakry, hamulec do naszego zdrowego wibrowania jest blokowany przez pewien obszar.........miejsce oddalone od duchowego centrum.

Oceniając numerologicznie energetykę czakr i meridianów dostajemy niesamowitą łamigłówkę przemyśleń. Widać wszystko jak na dłoni...........
Pozdrawiam Ezoteryk Kosma CDN..........

No comments:

Post a Comment