Apr 22, 2016

TV - online BioTv.pl jest dla mnie oknem na szeroki świat. Niesamowita łączność. Nieprawdopodobny sposób powiedzenia tego co myślę, robię i czuje. Skoro przysłużyła się do mojego wyjazdu, zmiany miejsca.

   Musi istnieć dalej w najpełniejszym wymiarze. 

Nowe miejsce, inne klimaty ......... nie mogą stać się przeszkodą. Może minimalnym początkowym ograniczeniem, ale to nowa karta dla BioTv.pl

Milczenie było by przestępstwem. 

          BioTv.pl będzie uczestniczyć w mojej zmianie ...... .
          W pewnej zawoalowanej tajemniczości, ale w krajobrazach otoczenia. 
          Od dawna przygotowywałem ETi do mobilności.
          Ma pełne parametry takiego streamingu obrazu.

Prosta decyzja. Naciskam START i dalej płyniemy. 
              Ezoteryk Kosma - Franciszek
PS
Od 28 kwietnia 2016 roku, mój ezoteryczny-medialny wizerunek Ezoteryk Kosma zostawiam w Polsce. Wracam po 5 latach do pierwszego imienia. Dawnego wizerunku mojej ezoteryki.                                                     Franciszek.
Zresztą i tak w bliskich kontaktach z Państwem zawsze posługuję się imieniem Franciszek.

No comments:

Post a Comment