Jun 20, 2015

Paproć w każdym lesie,.............. tylko jedna zakwita, w czarownym zakątku, tak ukryta, że nadzwyczajnego trzeba szczęścia, aby na nią trafić – pisał Józef Ignacy Kraszewski w powieści Kwiat paproci. Noc Świętojańska, najkrótsza w roku, jest pełna tajemnic i czarów.

 Sobota Świętojańska. Noc Kupały i Czakram krakowski. Magia zdarzeń. Nic nie planuje, a ma magie dokładnej mocy.

 W 2015 roku Noc Świętojańska wypada 23 czerwca (czwarty wtorek), ale sobota jest magią wtorkowego dnia.

 Opowiem historię przypadków.
Czy kierują moim życiem magia? Raczej nie. Na pewno wszystko co czynie i jest sprawczą siłą, …....... nie jest przypadkiem. 4 czerwca zaplanowałem rytuał posłania karteczek-życzeń brzozowych do nieba. Prośby do bogini Mokoszy. Patronka brzozy i piątku. Dzień brzozy przypada w dniu 4 czerwca. Jak zgrać piątek, z 4 czerwca ( czwartek) w roku 2015. Jak połączyć piątek z czwartkiem. Wydaje się nie możliwością. Bezwiednie intuicja mi podsunęła pomysł rozpoczęcia ezoterycznej wędrówki po miejscach mocy, od środka Polski. Wbiłem w google i ….........i wyskoczył Piątek. Śmiałem się przez pół godziny i oczom nie wierzyłem. Jak pięknie ezoterycznie w miejscowości Piątek, w czwartkowy dzień można odprawiać magię Mokoszy i brzozowych życzeń. Magia istnieje, dajmy jej własną moc.

 Dzisiaj?
 Piątek nie ma internetu. Noc kupały odsłoni prawdę ...... . Sobotni dzień................
                     Pozdrawiam Ezoteryk Kosma



No comments:

Post a Comment