Oct 2, 2023

Uwierz i wierz w siebie.

 Moje życie ma kiła zakrętów .

Kiedyś myślałem że życie jest prosta linią, zweryfikowałem to ezoteryką. Bycie bioenergoterapeutą otwiera oczy na wiele zagadnień, tajemnic naszego życia. Dodaje nieprawdopodobnej wiary w siebie i w Nas.

Jestem nim nadal i ...... fajnie poznawać, zgłębiać życiowe wibracje.

Uwierz w siebie.

Nie wierz w opowieści że ktoś ci pomorze. Ok, pomorze, ale tylko w formie podpowiedzi, naprowadzenia, ukierunkowania na twoje wibracje. To ty masz nieprawdopodobna siłę.

Wszyscy jesteśmy bioergoterapeutamiiiiiii ......!!!!!

Musimy tylko chcieć i wyzwalać w sobie energię życia. Praca, dyscyplina i konsekwencja daje 100 %  efektu zdrowia, czucia i zrozumienia tego co jest najprostsze. 

Jesteśmy indywidualnościami, które mogą wszystko.

Uwierz mi ......... przetestowałem nieprawdopodobne zdarzenia, to jest tylko konsekwencja działania, zagryzanie zębów i wibrowanie. Można poczuć wszystko w sobie i czynić to co chcesz, marzysz.

Nasza czakra korony kręci się odczuwalnie, szczypie, a potem jest ciepło. Można nią wyrzucać wszystkie codzienne dolegliwości. Ona leczy i jest lepsza od aspiryny.

Korzystaj i ucz się być doskonałym.

    EK


1 comment: