Jan 6, 2017

Egzorcyzm

Co rozumiemy pod pojęciem słowa, egzorcyzm?
Dostaje od Państwa przeróżne pytania. Często dotykające sfery nieosiągalnej przez ludzki umysł. Wibracje tajemnicze, silne, złe. 
Gdzie jest granica między zdrowotnym oczyszczaniem duchowym, a "egzorcyzmem"?
Moja teoria, zrozumienie tematu jest bardzo proste. To rodzaj energii, którą napotykamy podczas terapii duchowej decyduje o określeniu wibracji energetycznej. Skala złej, brudnej, nieczystej energii jest kluczem do określania rytuału. Skala? Nie jest to właściwy parametr.
Każda wibracja brudnej energii zmusza nas do wykonania egzorcyzmu. 
Przykład korespondencji email. Dla rozjaśnienia tematyki ducha i ciała. 
(Anonim) .........jeszcze jedna sprawa która mnie niepokoi. Nic jej nie mówiłam. Chodzi o jej zdrowie. Wahadło jak pisałam wcześniej ja ratuje, i to z bardzo wielkimi efektami. Ale cały czas się pyta czy jej wysyłam energię bo czuje tak jak Pan jej to robił. Ja bez uprzedzenia nic nie działam. Niestety nie potrafi rozpoznać jaki to rodzaj energii jest, ja czuje pozytyw czy negatyw. To się dzieje w nocy, nie może spać i zawsze w dzień się czuje rozbita. ........
(Anonim)........... ostatnio (pewna kobieta) zaproponowała ze przyniesie jej sznurek wisielca na szczęście, tylko musi go zdobyć. I tutaj się przeraziłam. Czytałam rożne książki i wiem do czego to się używa i w jakiej magii. Zresztą do tego nie trzeba być oczytanym. Teraz mi od wczoraj dzwoni ze z sercem ma kłopoty, coś jakby po niej chodzi. Co chwile sie pyta czy cos jej nie puszczam, bo czuje po nogach. Ja jej tam mrowi, złe krążenie itd. Zły dzień, ciśnienie. W końcu mnie dzisiaj ofukała, ale z humorem...............
(Ezoteryk Kosma) ...... musi Pani uważać żeby tego nie ściągnąć na siebie. Co mam Pani napisać. Mnogość pracy energetycznej i systematycznej walki ze brudnymi energiami, złym człowiekiem . Niektórzy to nazywają egzorcyzmami, wampiryzmem, pechem, złym okiem, okropnym fatum ....... Itd.
(Anonim)......... jak mam nie ściągnąć? wahadło też mnie ostrzegało, i ja też to czuję
(Ezoteryk Kosma)....... .......jak mam nie ściągnąć?... . Najprostsza odpowiedz, nie robić. Z każdym energetyzowaniem, każde kręcenie to styk z tą energią. Zawsze coś przeskakuje. Trzeba to nie dopuszczać do siebie. Taki proces pomocy dotyka "egzorcyzmu". 
 (Anonim).......... ale leczniczo można? w egzorcyzmy się nie bawię, najwyżej oczyszczanie.
 (Ezoteryk Kosma) ......... ...............co to jest egzorcyzm????????????  oczyszczanie to egzorcyzm!!!!!!! wszystko zależy od stopnia zaawansowania energii , skali. Pani ślizga się na granicy egzorcyzmu w przypadku koleżanki i to nie pierwszy raz!!!!!!!!!!  Czarna świeca to jeden z egzorcyzmów??????? Odpowiedz jest prosta, kiedy się zastanowimy.
Gdzie jest granica wibracji ...... ???????????? Nie pytam o słowo, które jest sponiewierane, zaszufladkowane głupio, w naszych umysłach!!!!!!!!                                                                           Kiedy mamy do czynienia z egzorcyzmem?
Wróćmy do słowa egzorcyzm. Co mówi .........
EGZORCYZM

wikipedia
Egzorcyzm (gr. ἐξορκισμός, exorkismós – zaprzysiężenie, zaklęcie) – obrzęd poświęcenia mający na celu uwolnienie człowieka, zwierzęcia, miejsca lub przedmiotu od „wpływu złego ducha”.
Strona internetowa katolicka. 
http://egzorcyzmy.katolik.pl/tematy/egzorcyzmy-opętanie-pomoc/egzorcyzmy-i-egzorcysta/
Kim jest egzorcysta? Kto odprawia egzorcyzmy? Na czym polega uwolnienie od działania duchów nieczystych? – Poniższe artykuły rzucają światło na to, czym w istocie jest egzorcyzm jak się on odbywa. Zachęcamy do ich lektury oraz zapoznania się z fragmentami biblijnymi oraz dokumentami Kościoła.
Kan. 1172
§ 1. Nikt nie może dokonywać zgodnie z prawem egzorcyzmów nad opętanymi, jeśli nie otrzymał od ordynariusza miejsca specjalnego i wyraźnego zezwolenia.
§ 2. Takiego zezwolenia ordynariusz miejsca może udzielić tylko prezbiterowi odznaczającemu się pobożnością, wiedzą, roztropnością i nieskazitelnością życia.
Strona świecka.
Egzorcyzm to obrzęd liturgiczny, który poprzez wykorzystanie urzędu ... może wykonywać każdy kapłan, także przy pomocy osób świeckich.
http://www.ezo-coaching.pl/egzorcyzm-świecki/
Są dwie teorie, mówiące o egzorcyzmach – oficjalna kościoła katolickiego i druga na użytek własny. Chodzi o podstawowe różnice, bowiem według wersji ... . Natomiast ezoterycy podejmują się przeprowadzenia egzorcyzmów jedynie na bazie posiadanych zdolności do odkrywania na odległość obecności w życiu innych ludzi duchów, najczęściej nieproszonych.
Krótkie podsumowanie.
Słowo egzorcyzm dotyka energii złej wysyłanej przez człowieka i nieznany wymiar duchowy. Najdelikatniejsza energia brudna, która napotykamy i z nią podejmujemy walkę możemy określić mianem zmagania egzorcystycznego.
                                             http://pasazroznosci.blogspot.com/p/rytua.html

No comments:

Post a Comment