Feb 6, 2016

Każdy dzień jest blaskiem kolejnego wymiaru nieprawdopodobnej siły energii.
Ezoteryk Kosma

Kiedy podążam TAROTOWĄ drogą, dusza podziwia przepiękne kolory przyszłości, teraźniejszości i przeszłości.
Ścieżka NUMEROLOGII dodaje światła dziewięciu wymiarów NASZYCH wibracji.
BioEnergia MOJEGO DUCHA podpowiada delikatnym wirowaniem najwłaściwsze odpowiedzi.
 
Poszukujmy jedynego MOTTA ziemskiego życia.
Ezoteryk Kosma

Istnieję i szukam najwłaściwszych odpowiedzi od 50 lat. Podróż przez moje życie jest jak bajka nieprawdopodobnych zdarzeń. Jednego dnia ma wymiar bólu, innego poranka jest radością. Dzisiaj rozumiem smak życia, potrafię podzielić się własnymi przeżyciami. Ezoteryka wspiera mnie od niepamiętnych dni. Można powiedzieć, roztacza parasol uśmiechu i najwłaściwszego pojmowania bólu, radości innych osób.
Tarot to moja pasja.
Numerologia jest odgłosem serca.
Bioenergoterapia i radiestezja w formie mistrzowskiej dodaje siły w podniebnej podróży.

Czy potrafię pomóc, odpowiedzieć na każde pytanie?
Zadzwoń, zadaj mi pytanie.
Powirujemy w nieprawdopodobnym wymiarze. Zapraszam Ezoteryk Kosma .........

No comments:

Post a Comment