Jan 10, 2016

Gorąca prośba do osoby hejtującej, zachowującej się bardzo!!! bezmyślnie..

       Długo zastanawiałem się nad moją reakcją, na brutalny wpis. Zamieszczony w chat (CZAT), podczas piątkowej transmisji (w sobotę wieczorem odkryłem piękną gwiazdkę) . Niestety nie kontroluje na bierząco wszystkich otwartych publikatorów w BioTv.pl, zaznaczam otwartych całkowicie bez moich korekt.

       Zapraszam ciepło........ dobrych znajomych i wszystkich szanujących drugiego człowieka.

       Brutalny chat? 
       Będę "tele-energetyzował".
      
       Bardzo ostre słowo i podchodzące pod paragraf prawny. Wiem, skromna jest moja telewizja, ale ......ma osobowość prawną.......... . Hejt? Sposobów jest wiele na walkę z tym zjawiskiem. Prośby, napominania, prawo, a może dobra energia sprosta zadaniu.
       Nie przywykłem w życiu do takich słów. Nigdy, nikt mi nie powiedział takiego zdania. Dlaczego? Przyznam się szczerze bardzo boli. Szczególnie bezpodstawność.

       Proszę, napisz i umieść podpis. Porozmawiamy spokojnie i zastanowimy się nad naszymi losami drogi życia.
       Spróbuje zrozumieć intencje.
       Nie dążę w życiu do wymiany ciosów, to najgłupsza metoda świata. Staram się pomagać od długich lat, jestem tylko człowiekiem, ale nie mogę dopuścić do takiego "dziwnego!!!" działania w ETi BioTv. Obywatelu drogi zdajesz sobie sprawę, to słowo nieprawdziwe podlega pod PARAGRAFFFF.
       Wszystko jest archiwizowane na YouTube.
       Każdego obowiązują zasady kultury i szacunku dla drugiego.
 
       Rok temu przeżyłem atak hakerski. Kompletny paraliż BioTv. Zdolny informatyk potrafił odtworzyć lokalizację, dom, ulicę, miasto, obywatela włamywacza internetowego.  Wystosowałem podobny list z dobrym słowem i prośbą ......... do mieszkańca podwarszawskiej miejscowości (wystarczy zerknąć w starsze posty). Fatum stycznia.
      Styczeń przynosi diabełki ETi BioTv.
                                     Gdzie turoń i kolędnicy?
      Zawsze tak będzie w styczniu?

   Uściski NIEDZIELNE Ezoteryk Kosma

No comments:

Post a Comment